Vodafone Großbritannien iPhone 6 6 plus SIM-Lock dauerhaft entsperren


Vodafone Großbritannien iPhone 6 6 plus SIM-Lock dauerhaft entsperrenDiese Dienstleistung ermöglicht iPhone von Vodafone Großbritannien SIM-Lock zu entsperren. Das SIM-Lock Entsperrung beruht auf Zuordnung der IMEI-Nummer der Apple-Datenbank. Dank unserer Methode wird iPhone dauerhaft entsperrt und nach Softwareaktualisierung durch iTunes-Programm ist SIM-Lock nicht mehr zurückgesetzt. Für die SIM-Lock Entsperrung spielt die Softwareversion keine Rolle. Wir bedienen alle Firmware-Versionen.

Man soll nach Beendigung von Dienstleistung:
iPhone 5 und neuere, Wählen Sie bitte ein anderes Betreiber SIM-Karte Netzwerk einlegen und das Wi-Fi zu starten, wird das Handy automatisch entsperrt wird
iPhone 4S und älter , Wählen Sie bitte ein anderes Betreiber SIM-Karte einsetzen, Schließen bitte Sie Ihr Handy an den Computer ein, mit USB-Kabel, iTunes starten, und das Handy wird entsperrt.

Nachdem das Handy entsperren, können Sie alle SIM-Karten weltweit nutzen.

Achtung!
In diesem Service unterstützt nur Handys von Apple iPhone auf dem Netzwerk Vodafone Großbritannien. Wenn Sie Ihr iPhone in einem anderen Netzwerk ausgeführt wird, Gehen Sie bitte auf Simlock iPhone.

Kommentar

2017-09-27 09:35:19 Piotr

SIM-Lock iPhone 6 plus - I phone 6 plus 9 dni. Polecam

2017-09-21 22:37:44 Kamil

SIM-Lock iPhone 6 - Super polecam

2017-09-17 19:23:56 mamadou

SIM-Lock iPhone 6 plus - Je suis trop contente merci beaucoup

2017-08-10 19:47:51 Frances

SIM-Lock iPhone 6 - Perfekt Simlock wurde problemlos entsperrt.

2017-07-24 12:40:04 Tadeusz

SIM-Lock iPhone 6 - Szybka sprawna usługa . Simlok zdjęty . Polecam

2017-07-22 13:09:02 Katarzyna

SIM-Lock iPhone 6 - Zadzialalo .Wszystko dobrze dziala .Dzieki za pomoc.

2017-07-19 17:34:01 Szybki Lopes

SIM-Lock iPhone 6 - Witam, był pewien problem z odblokowaniem mojego simlocka w sieci Vodafone lecz finał był pomyślny i mogę już korzystać z nowego tel., chciałbym podziękować tutaj firmie simlock24.pl i napewno polecę ją moim znajomym 👍🏻

2017-06-16 14:25:00 Jakub

SIM-Lock iPhone 6 - Super akcja Telefon odblokowany po tygodniu. Wszystko sprawnie załatwione Polecam

2017-05-04 16:53:14 Nj

SIM-Lock iPhone 6 - Vodafon Wielka brytania Czekałam na simlocka 12dni było warto w iphone6 automatycznie sie aktualizało nie musiałam przesz itunes robic nic polecam sciangnac tu simlock 😆👍😉😀

2017-05-04 09:04:09 Adam

SIM-Lock iPhone 6 plus - Super

2017-04-04 09:03:55 Sebastian

SIM-Lock iPhone 6 plus - Kolejny już raz korzystałem z usług zdjęcia blokady w iPhonie. Nie mam zastrzeżeń. No może czas realizacji mógłby być krótszy.

2016-11-24 09:29:50 Piotr

SIM-Lock iPhone 6 - Po raz kolejny skorzystałem z oferty, tym razem w iPhone 6 z sieci Vodafone UK. Usługa zamówiona w sobotę, simlock zdjęty w piątek. Polecam

2016-10-30 22:15:28 Anna

SIM-Lock iPhone 6 plus - 👍👍👍 polecam,dziala 😁

2016-10-30 16:01:27 Marta

SIM-Lock iPhone 6 - Szybko i tanio

2016-10-30 07:50:56 Anna

SIM-Lock iPhone 6 plus - Na odblokowanie swojego IPhone 6 plus czekałam 11 dni ale warto było wszystko działa,telefonik odblokowany hurraaa

2016-10-25 14:26:19 Piotr

SIM-Lock iPhone 6 - Simlock firma odblokowała iPhone 6 w 10 dni polecam

2016-10-12 15:33:34 Katarzyna

SIM-Lock iPhone 6 plus - sprawnie wszystko. polecam

2016-09-22 13:16:39 piotr

SIM-Lock iPhone 6 - sim ściągnięty z iPhone 6 troszkę opóźnienia było ale jestem zadowolony na pewno skorzystam jeszcze jeśli będzie potrzeba polecam

2016-09-05 08:43:32 Iwona

SIM-Lock iPhone 6 - Wszystko działa ok i mojego iPhona na abonamencie w Vodafonie mogę używać z moją polską kartą. Dzięki i pozdrawiam.

2016-08-04 19:05:41 Daniel

SIM-Lock iPhone 6 plus - 4 dni Wszystko super. Drugi iphone odblokiwany u was Dzieki

2016-07-18 14:14:49 Raff

SIM-Lock iPhone 6 - witam usluga 100% zajebistosci iphone vodafone uk odblokowany w 2 dni. jedyne co to nie zostalem poinformowany ze juz jest odblokowany poprostu wsadzilem karte z ciekawosci i bum gotowe a mialo byc do 8 dni super polecam

2016-04-28 23:18:10 Justyna

SIM-Lock iPhone 6 - Bardzo łatwo, szybko i skutecznie, polecam z czystym sumieniem.

2016-04-21 11:51:21 foued

SIM-Lock iPhone 6 - déblocage rapide merci

2016-04-20 18:23:45 Patryk

SIM-Lock iPhone 6 - Najlepsi z najlepszych Usunąłem simlocka z mojego Iphona 6. Wszystko trwało zaledwie 3dni robocze W przyszłości na pewno wrócę Pozdrawiam serdecznie :)

2016-04-19 23:20:43 Urszula

SIM-Lock iPhone 6 - Szybko i skutecznie.

2016-04-15 01:12:25 Dawid

SIM-Lock iPhone 6 plus - Drugi raz korzystałem, szybko sprawie jestem bardzo zadowolony. Polecam

2016-04-14 17:00:26 Piotr

SIM-Lock iPhone 6 - Swietna usluga, szybko, zgodnie z terminem. Pozdrawiam i polecam

2016-02-20 05:06:42 robert

SIM-Lock iPhone 6 - dziekuje za bardzo szybka realizacje mojego zamowienia-polecam wasze uslugi

2016-02-14 18:20:23 Marcin

SIM-Lock iPhone 6 - iPhone 6 odblokowany po niecałych 4 dniach :) Świetna robota, bardzo dobry kontakt. POLECAM

2016-02-13 09:38:49 Marcin

SIM-Lock iPhone 6 - Wszystko super :) Niecale 4 dni i iPhone 6 odblokowany :)

2016-02-05 13:33:56 Marcin

SIM-Lock iPhone 6 plus - Powiem krótko, wszystko zrobione szybko i profesjonalnie, Iphone działa w polskiej sieci

2016-01-23 19:22:37 MICHAŁ

SIM-Lock iPhone 6 plus - Polecam simlock24 kazdemu Jestem bardzo zadowolony. Caly proces odblokowania iphone 6 plus trwal 4 dni robocze wiec uwazam, ze to bardzo szybko.

2015-12-31 15:36:56 Denis

SIM-Lock iPhone 6 - Its a great service Im very very happy to use sim unlock web site and I will keep useing it becouse is great :)

2015-12-21 10:51:00 grzegorz

SIM-Lock iPhone 6 - Szybko i bez problemu Polecam

2015-12-21 05:49:18 Grzegorz

SIM-Lock iPhone 6 - Nie zapeszam ale wszystko jest OK, dziala, aktualnie w play. Super

2015-12-18 12:59:25 Krzysztof

SIM-Lock iPhone 6 - Polecam iphone 6 w sobote zaplacilem w czwartek byl odblokowany 100% zadowonony POLECAM

2015-12-14 17:01:22 Rafeek

SIM-Lock iPhone 6 - Successfully unlocked. Thanks

2015-12-13 18:19:06 MARTA

SIM-Lock iPhone 6 - Szybciej niż zapewniano, wszystko "działa" bez zarzutu. Z pewnością skorzystam z Państwa usług jeszcze nie raz. Dziękuję

2015-10-07 22:06:05 karol

SIM-Lock iPhone 6 - witam korzystałem z tego serwisu super sprawa polecam

2015-10-07 20:36:19 Marcin

SIM-Lock iPhone 6 - Good services and another happy customer , will use this site again :)

2015-09-23 18:28:28 Artur

SIM-Lock iPhone 6 - NAJLEPSZA FIRMA DO ZDEJMOWANIA SIMLOCK SZYBKA I SOLIDNA GORACO POLECAM

2015-08-25 19:04:55 maciej

SIM-Lock iPhone 6 - iPhone 6 odblokowany poprawnie po 10 dniach kalendarzowych , ale Blackberry Classic mojej zony nie odblokowany i komentarza nie mogłem po tym dodać . Szkoda ze można tylko za usługi poprawnie wykonane dodać komantarz a nie za złe tez . Simlock24 polecam ale nie dla każdej marki telefonu.

2015-08-18 13:51:00 thedek

SIM-Lock iPhone 6 - Długi czas oczekiwania (7dni), brak informacji o realizacji zamówienia po zdjęciu sim-locka (iPhone 6). Gdybym nie podłączył z nudów tel. do iTunes, nie wiedziałbym, że mogę korzystać z tel. Reakcja serwisu dopiero po moim e-mail-u, bo chciałem napisać komentarz. Mało profesjonalne podejście serwisu, zwłaszcza dla osób długo oczekujących...pzdr

2015-08-11 15:40:21 bartosz

SIM-Lock iPhone 6 plus - Polecam wszystkim simlock24.pl fachowa usługa na najwyższym poziomie

2015-08-03 13:28:34 Jarass Jarek

SIM-Lock iPhone 6 - Polecam jak najbardziej, wszystko ok

2015-07-12 15:06:50 Farai

SIM-Lock iPhone 6 - Great service as usual

2015-07-08 15:57:59 Przemyslaw

SIM-Lock iPhone 6 - Sprawnie, bez najmniejszych problemów polecam iPhone 6

2015-06-23 21:31:23 ADRIAN

SIM-Lock iPhone 6 - super serwis

2015-06-10 14:50:25 Piotr

SIM-Lock iPhone 6 - Polecam.Napewno jeszcze skorzystam

2015-05-30 12:40:27 lukasz

SIM-Lock iPhone 6 plus - Wszystko OK. Perfekcyjny serwis.